As HOTTEST..
Friday, 10 February 2012 | 0 comments
Hwang Chansung, Happy Birthdaay! (:
Our maknae, le hndsome-est maknae, stay awesome, n you are HOTTEST's forever.
Saengil Chukahamnida <3
Uuu~ Untunglah sambut kat PARIS. KAY.NAK JUGAK :<
Well, sorry.. Ilove yr hyungs more :p
Number 2..
Khun's tweet :
제 달콤한 초코렛의 주인공이 누가될지 궁굼해요~ ^^ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
(Trans : I'm curious which one u will get the sweet chocolate from me~ ^^ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Wooyoung's tweet :
HOTTEST 여러분 !!! 저희와 함께 달콤한 발렌타인데이 이벤트를 해보아요^0^ 2PM 팬카페 게시판에서 기다리고 있을께요!!
(Trans : Dear HOTTEST!!! Join us for the sweet Valentine's day event ^0^ We'll be waiting for u at the 2PM fan cafe messageboard!!)
Taec's tweet :
핫티스트와 함께하는 발렌타인이벤트합니다 행운의 주인공은 누가 될런지?? 공식카페에서 자세한 상황을 알아봐주세용~~ 참고로 이제 한국으로 출발하기위해 공항으로 출발~!
(Trans : Valentine event with Hottest: who will be the lucky one?? Visit the official daum cafe to find out more~~ Oh, and we're now off to the airport to catch our flight back to Korea~!)
Credits-bunnie-
제 달콤한 초코렛의 주인공이 누가될지 궁굼해요~ ^^ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
(Trans : I'm curious which one u will get the sweet chocolate from me~ ^^ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Wooyoung's tweet :
HOTTEST 여러분 !!! 저희와 함께 달콤한 발렌타인데이 이벤트를 해보아요^0^ 2PM 팬카페 게시판에서 기다리고 있을께요!!
(Trans : Dear HOTTEST!!! Join us for the sweet Valentine's day event ^0^ We'll be waiting for u at the 2PM fan cafe messageboard!!)
Taec's tweet :
핫티스트와 함께하는 발렌타인이벤트합니다 행운의 주인공은 누가 될런지?? 공식카페에서 자세한 상황을 알아봐주세용~~ 참고로 이제 한국으로 출발하기위해 공항으로 출발~!
(Trans : Valentine event with Hottest: who will be the lucky one?? Visit the official daum cafe to find out more~~ Oh, and we're now off to the airport to catch our flight back to Korea~!)
Credits-bunnie-
Uuu~~ Dear Wooyoung, I am. Waiting for your chocolates :>
Semua berangan..
Third..
Of course pasal sekolah!!
Kay, excited nii..
Pengumuman orang kampung.. ceh. Proud to be Kpopers, Im not Directioner.Just lav their songs. *coughcough.
Saya Kpopers but saya still lav kawan saya :> ceh.. semua beruban.. berjanggut..dah kembang sangat x)
No ideas, no more nak update..
Nii laa, ada kawan KamKam nii yang bertuah suruh update :p lolol..
*Dear B2uty, BOICE, ELF, takmauu baca yang atas, saya still okaay.. OPS! dah baca eh? Kantoi :p
Hm.. Still tk puas hatii post sikit gila..
*Bloggers, KALAU nak follow, jangan follow sekarang.. That's not mine.. Be aware.. Tunggu ketua keceriaan blog saya edit :B
'l'll be back-2pm'



